ضمانت کیفیت کالا

فروشگاه دیتاکس سعی میکند کالای مورد اطمینان را عرضه کند. این فروشگاه سعی میکند که با شرکت ها و تولید کننده های معتبر برای تامین کالاهای باکیفیت اقدام کند. مشتریان عزیز میتوانند یقین داشته باشند که کالا ها دارای برچسب های معتبر و و ازبرند های معروف تهیه خواهد شد.

همچنین شرکتهایی که دارای مجوز لازم برای وارادات کالا نیستند و یا تولید کنندگان غیر مجاز به هیچ وجه با این شرکت همکاری نخواهند داشت. شرکت های مورد تایید وزارت صنعت و معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی میتوانند ضمانت و خدمات پس از فروش را ارائه دهند. بنابراین ضمانت اینگونه شرکت ها مورد تایید و معتبر میباشد. به همین دلیل خریداران عزیز میتوانند محصولات این فروشگاه را با خاطری آسوده تهیه کنند.

تمامی محصولات ارائه شده فعلی و کالاهای ارائه شده در آینده در این وب سایت توسط نمایندگان رسمی کالا و یا تولید کنندگان داخلی مورد تایید بوده و اصلی میباشند.


  • چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده، کالای اصل وباکیفیت است؟
 دیتاکس صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می رساند.
کالاهای مختلف خریداری شده از دیتاکس دارای خدمات یا برچسب گارانتی هستند.
 شرکت دیتاکس با در نظر گرفتن حق انتخاب به مشتری کالاهای بدون گارانتی ارائه شده را به جهت تفاوت قیمت اطلاع رسانی خواهد کرد.
 فروشگاه اینترنتی دیتاکس بر خلاف بعضی فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی برد.